عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا ۲۰۱۵
تبلیغات

خبرنامه وب سایت:






تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 5:4 PM | نویسنده : مهدی

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015

جسیکا آلبا (jessica marie alba) متولد ۲۸ آوریل ۱۹۸۱ در شهر پومونا از ایالت کالیفرنیای آمریکاست. جسیکا از سن ۵ سالگی عاشق بازیگری بود و در سن ۱۳ سالگی با بازی در کمپ ناکجا آباد (camp nowhere) و دنیای راز آمیز الکس مک (the secret world of alex mack) در سال ۱۹۹۴، به آرزویش دست یافت. پدر و مادرش آمریکایی الاصل نبودند، پدرش یک مکزیکی آمریکایی و مادرش یک دانمارکی است که اصل و نسبش به فرانسوی های کانادایی باز می گردد. کاترین و مارک آلبا (catherine and mark alba) علاوه بر جسیکا پسری با نام جاشوا (joshua) که برادر کوچکتر جسیکاست نیز دارند.
عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015
 
جسیکا به علت شغل پدرش، که در نیرو هوایی کار می کرد، در خردسالی به همراه خانواده اش به بیلاکسی می سی سی پی (biloxi, mississippi) نقل مکان کرده و پس از گذشت سه سال به کالیفرنیا بازگشتند ولی این پایان جا به جایی های آنها نبود. پس از بازگشت به کالیفرنیا، به دل ریو تگزاس (del rio, texas) رفتند و سپس دوباره در حالی که جسیکا ۹ ساله بود، در کالیفرنیا ساکن شدند. جسیکا، خانواده اش را یک خانواده کاتولیک سنتی آمریکای لاتین می داند و خودش یک فرد به شدت آزادیخواه است. از حیوانات خوشش می آمد و دو سگ به اسم نانسی و سید داشت. در کودکی از بیماری های بسیاری رنج برده است، بیماری هایی مانند صدمه ریه و ذات الریه و تحت عمل آپاندیس و لوزه نیز قرار گرفته است. همچنین در دوران کودکی از بیماری تنگی نفس و وسواسی بودن نیز رنج برده است. به علت همین بیماری ها در دوران مدرسه از دیگر بچه ها جدا شده بود، چون اکثر مواقع در بیمارستان بستری بود و کسی او را به خوبی نمی شناخت تا با او دوست شود. جسیکا در سن ۱۶ سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد و پس از آن به کمپانی تئاتر آتلانتیک پیوست.
 
جسیکا عشق به بازیگری را از سن ۵ سالگی عنوان کرده بود و در سن ۱۱ سالگی مادرش را مجبور کرد تا او را به یک رقابت بازیگری که در بورلی هیلز کالیفرنیا (beverly hills, california) برگزار می شد ببرد. جایزه این مسابقه شرکت مجانی در کلاس های بازیگری بود. جسیکا برنده مسابقه شد و در اولین کلاس بازیگری شرکت کرد و ۹ ماه بعد از آن یک آژانس بازیگری با او قراردادی امضا کرد و در سن ۱۳ سالکی قرار شد که نقش کوچکی در فیلم کمپ ناکجا آباد ایفا کند. قراردادش در این فیلم ۲ هفته بود ولی به علت اینکه یکی از بازیگران اصلی زن فیلم نتوانست در این فیلم بازی کند، نقش او را جسیکا برداشت و ۲ ماه درگیر این کار بود.
 

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015

بین سال های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ آلبا در هیچ فیلمی بازی نکرد و فقط در چند سریال نقش آفرینی نمود و همچنین در دو تبلیغ تجاری برای شرکت های نینتندو و فروشگاه های زنجیره ای جی سی پنی به عنوان کودک بازی کرد. در این سال ها در یک برنامه تلویزیونی کمدی که در سه قسمت به عنوان دنیای رازآلود الکس مک بود، در نقش وین جسیکا بازی کرد و بعد از آن در دو قسمت از سریال فلیپر (flipper) در نقش مایا بازی نمود. تحت سرپرستی مادرش که جزو گارد ساحلی بود قبل از اینکه حتی بتواند راه برود، شنا کردن را آموخت و مدرکی درغواصی هم کسب کرد که در سریال فلیپر که در استرالیا فیلم برداری می شد مهارتش را به نمایش گذاشت.
در سال ۱۹۹۸ جسیکا در چند سریال مختلف بازی کرد که می توان به سریال های جنوب بروکلین (brooklyn south)، بورلی هیلز ۹۰۲۱۰ (beverly hills, 90210) و قایق عشق ( the love boat) اشاره نمود. البته در اکثر این سریال ها در یک یا دو قسمت بازی کرده است. بعد از این سریال ها جسیکا در سال ۱۹۹۹ از دبیرستان فارق التحصیل شد و سپس برای فراگیری بازیگری بصورت حرفه ای به کمپانی تئاتر آتلانتیک رفت. جسیکا پس از اینکه در برنامه کمدی دُرو باری مور به اسم "هرگز بوسیده نشو" و فیلم کمدی-ترسناک "دست های بیکار" (idle hands) بازی کرد در هالیوود به جایگاه خوبی رسید. بزرگترین شانس او انتخابش بین بیش از ۱۲۰۰ داوطلب برای بازی در نقش مکس در سریال "فرشته تاریکی" جیمز کمرون بود. این سریال برای او موفقیت های زیادی در پی داشت، به طوری که او را نامزد جایزه معتبر گولدن گلاب کرد.
نقش های قابل توجه آلبا در فیلم ها را می توان به نقش رقصنده در فیلم "شهر گناه" و نقش زن نامرئی در سری فیلم های "4 شگقت انگیر" اشاره نمود. در سال ۲۰۰۸ بازی آلبا در فیلم ترسناک "چشم" بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری داشت به طوری که او برنده جایزه جوان برای بهترین انتخاب بازیگر برای فیلم ترسناک و نامزد جایزه رازی (razzie award) برای بدترین بازیگر زن در این فیلم و فیلم عشق گورو (the love guru) شد.
در زمان بازی در فیلم ماچاته (machete) صحنه ای بود که در آن جسیکا باید برهنه ظاهر می شد ولی جسیکا در قرار داد خود ذکر کرده بود که هیچ صحنه ای را برهنه بازی نمی کند به این علت در آن صحنه جسیکا با لباس بازی کرد و سپس لباس های او با استفاده از کامپیوتر حذف شد و به نوعی صحنه برهنه او در فیلم ماچاته کاملا ساختگی و قلابی است.
از روی فیلم ۴ شگفت انگیز و سریال فرشته تاریکی بازی کامپیوتری هم ساخته شده است که جسیکا آلبا جای شخصیت خودش در این دو بازی حرف می زند.

 

 

علاوه بر مواردی که اشاره شد، عکس جسیکا آلبا بر روی مجله های بسیاری به عنوان انتخاب اول آن ماه مجله رفته است به طوری که او در سال ۲۰۰۱ در بین ۱۰۰ نفر رتبه ۱ را به انتخاب مجله ماکزیم از آن خود کرد و در سال ۲۰۱۱ نیر به انتخاب این مجله جایگاه شماره ۲۱ را به دست آورد. آلبا، تنها زنی است که در طول ۱۰ سال در میان ۱۰۰ انتخاب مجله ماکزیم همیشه حضور داشته است. در سال ۲۰۰۵ در میان ۵۰ شخص زیبا و در سال ۲۰۰۷ در میان ۱۰۰ زن زیبا به انتخاب مجله مردم قرار گرفت. روند موفقیت های او در این زمینه همچنان ادامه دارد و او بارها بر روی جلد مجلات بسیاری قرار گرفته و در میان نظرسنجی های مختلفی انتخاب شده است.

 

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015
در زمان فیلم برداری فرشته تاریکی، مایکل ودرلی (michael weatherly) بازیگر نقش لوگان کیل در همین سریال در تولد بیست سالگی جسیکا، از او تقاضای دوستی و نامزدی می کند و جسیکا به این درخواست پاسخ مثبت می دهد و این شروعی برای رابطه ۳ ساله آنهاست. هر چند به علت اختلاف سن ۱۲ ساله این دو بحث های بسیار بر سر رابطه شان بود. این نامزدی پس از ۳ سال در سال ۲۰۰۳ خاتمه پیدا کرد. در سال ۲۰۰۴، جسیکا موقع فیلم برداری ۴ شگفت انگیز با کش وارن (cash warren) پسر مایکل وارن آشنا شد و این دو پس از ۴ سال آشنایی در ۱۸ می ۲۰۰۸ در شهر لس آنجلس ازدواج کردند که حاصل این ازدواج دو دختر است. یکی به اسم honor marie warren که در سال ۲۰۰۸ به دنیا آمد و دیگریhaven garner warren که در سال ۲۰۱۱ به دنیا آمده است. اولین عکس از دختر اولشان در مجله ok به چاپ رسید و برای آنها درآمدی در حدود ۱٫۵ میلیون دلار را در پی داشت.
 
جسیکا کارهای خیرخواهانه زیادی نیز انجام داده است. در سال ۲۰۰۵ استعداد بازیگریش را برای جمع کردن صدقه برای بنیاد تحقیقاتی ایدز (amfar) در جشنواره کن بکار برد. کارهای خیرخواهانه آلبا شامل این ارگان ها می شود: محل سکونت برای انسان ها، مرکز ملی کودکان گمشده و کودکان استثمار شده، و چندین و چند بنگاه خیریه دیگر در آمریکا. جسیکا همچنین سفیر جنبش ۱goal برای ایجاد سواد در بین کودکان آفریقایی و همچنین از طرفداران باراک اوباما در انتخابات سال ۲۰۰۸ کشور آمریکا بوده است. در سال ۲۰۱۱ جسیکا در یک تلاش جمعی دو روزه برای حمایت از فعالیت های امن شیمایی در واشینگتون شرکت کرد.

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015

عکس های جدید جسیکا آلبا

عکس های جدید جسیکا آلبا jessica alba + بیوگرافی جسیکا آلبا 2015


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









موضوع : عکس - pictures ، بازیگران ، بیوگرافی ، بازیگر خارجی ، ،